joi, 20 iulie 2017

Săpunuri naturale Skin Novels- un adevărat răsfăţ

         Povestea acestor săpunuri Skin Novels, a început de curând, în anul 2016, într-un atelier din Oradea unde cei mai talentaţi oameni au început să creeze aceste minunăţii din respect pentru natură şi pentru pielea noastră.
Brandul este unul românesc iar aceste produse sunt din ingrediente 100% naturale, testate dermatologic.
         Eu am avut deosebita ocazie să testez două dintre ele, gama lor fiind foarte vastă şi cu siguranţă veţi găsi şi voi ceva care să vi se potrivească şi să vă încânte.


            Simţeam prin cutia ambalată mirosul puternic al săpunului cu lavandă, iar când am deschis am avut parte de o surpriză tare drăguţă care mi-a adus zâmbetul pe buze, şi anume o scrisorică de mână... şi am apreciat tare mult acest gest.

Ambalajele sunt atent selecţionate, încât mă duc cu gândul la nişte produse de lux, cu care te poţi răsfăţa sau care pot fi oferite cadou unei persoane dragi.


        Din momentul în care mi-au ajuns am început să mă răsfăţ cu ele, nu fac foarte multă spumă, însă îmi place faptul că hidratează şi hrănesc pielea iar asta e tot ce contează. Eu am decis ca vara aceasta să-mi alint şi să-mi îngrijesc pielea ...

Cum se obţin ? Săpunurile se obţin prin metoda saponificării la rece, ele fiind aduse la temperatura corpului, iar acest proces este unul complex.
Aşadar cele două săpunuri testate de mine sunt cel cu: turmeric şi grapefruit, lavandă şi sare de mare.



Illuminate - Săpun natural cu Turmeric şi grapefruit ( citric ) - Ingrediente: ulei de măsline, apă termală, lapte de capră, ulei de cocos, ulei de palmier, unt de shea, ulei de ricin, pudră de turmeric, ulei esenţial de grapefruit, ulei esenţial de cedru.
Preţ 23 lei, 90 gr.


Relax - Săpun natural cu lavandă şi sare de mare ( floral ) - Ingrediente: ulei saponificat de măsline, apă termală, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de ricin, sare de mare, ulei esenţial de lavandă.
 După cum se vede sunt atent selecţionate pentru a oferi o aromă plăcută şi relaxantă.
Preţ 26 lei, 90 gr.


Săpunurile nu conţin parabeni, coloranţi chimici, acizi graşi, parafină sau oxizi de sulf.

Eu, vă sugerez cu mare drag să intraţi pe site-ul lor, Skin Novels iar acolo veţi găsi o mare selecţie de săpunuri naturale, şi cu siguranţă vă vor atrage atenţia ingredientele uimitoare. V-am pupat:*

4 comentarii:

  1. Renuntasem de mult la sapunurile solide, dar folosind un sapun de la Bottega Verde am inceput sa le folosesc din nou. Voi cumpara si un sapun Skin Novels sau poate mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Le am și eu, dar pregătesc ceva special pentru ele, cred că voi mai întârzia puțin cu review-ul :D

    RăspundețiȘtergere