vineri, 27 octombrie 2017

7 Motive pentru care iubesc toamna

           Toamna, este cel mai fermecător anotimp, din punctul meu de vedere, şi astăzi am să vă spun şi de ce. Natura pare a fi un apogeu, totul se schimbă, aerul parcă e mult mai proaspăt, culorile sunt atât de  frumoase, copacii care poartă veşminte regale, roadele care sunt din abundenţă, totul este special. Motive aş putea să găsesc o grămadă, însă astăzi vreau să împărtăşesc cu voi 7 dintre acestea.


1. Băile lungi şi relaxante - după o zi de muncă o baie relaxantă e tot ce ai nevoie. Temperatura caldă a apei detensionează corpul obosit şi stresat şi ne trezeşte capacitatea de a gândi mai pozitiv. Puteţi să folosiţi bombe de baie, spumante şi uleiuri esenţiale cum ar fi cel de lavandă, care e preferatul meu.

2. Lumânărele parfumate - deja au apărut diverse arome prin unele magazine şi nu m-am putut abţine să nu îmi iau şi eu câteva. Sunt atât de relaxante, o adevărată aromaterapie ce ne învăluie în mister şi căldură. Arome preferate: scorţişoara, mărul, portocala.

3. Ceaiurile aromate - sau o ciocolată caldă alături de o carte bună sunt o combinaţie perfectă.  

4. Pulovere pufoase - toamna e momentul în care putem să integrăm în ţinutele noastre pulovere pufoase, eşarfe cât mai chic, cardigane, paltoane şi căciuliţe de ce nu?

5. Struguri copţi şi castane - fructele mele preferate din acest anotimp, le-aş putea mânca zi de zi şi sunt un desert apetisant. Fă-ţi timp să te bucuri şi de un pahar de vin sau must făcut de bunicii tăi!

6. Plimbările prin parc - când vezi un peisaj atât de frumos, parcă desprins din poveste nu ai cum să stai în casă. E o plăcere să te plimbi pe covorul de frunze sau să admiri culorile splendide ale toamnei.

7. Machiaje dramatice - şi când spun dramatic mă gândesc la rujuri, evident. În această perioadă se pot purta rujurile inchise la culoare în nuanţe de burgundy, roşu inchis. Eu am făcut câteva schimbări şi în trusă am mai adăugat şi farduri de obraz.

         Cam atât pentru astăzi, vouă ce vă place cel mai mult la acest anotimp?

4 comentarii: